Levertijden, retouren en klachten

Levertijden

We begrijpen dat wanneer je een spel bij ons besteld hebt, je dit het liefst zo snel mogelijk in huis hebt. We doen dan ook ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken.

We streven ernaar om de spellen binnen 2 werkdagen na bestelling te verzenden.

Retourneren

We doen ons uiterste best om jouw bestelling naar wens te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat je jouw bestelling terug wilt sturen. We hanteren de volgende regels met betrekking tot retourneren.

  • Meld je retourzending altijd eerst bij ons, via info@soek-familiespel.nl. Doe dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, je ontvangt van SOEK! dan een retourformulier.
  • Stuur het ingevulde formulier samen met de te retourneren producten, met zorg verpakt en voldoende gefrankeerd, binnen 14 dagen na melding van je retourzending per post naar ons retouradres.
  • Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt en/of zijn beschadigd en waarvan de enveloppen en/of puzzels zijn geopend kunnen wij niet volledig crediteren.
  • Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, sturen we je hiervan een bevestiging per e-mail.
  • Indien je reeds hebt betaald storten wij het door jou betaalde bedrag (incl. verzendkosten) terug op je rekening. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over jouw bestelling? Dan vinden we het fijn wanneer je contact met ons opneemt door een mail te sturen naar info@soek-familiespel.nl. Probeer je klacht zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. Wij streven ernaar jouw mail binnen twee werkdagen te beantwoorden en hopen samen tot een oplossing te komen.